سرگرمی

فعالیت های بدنی برای کودکان 5-8 ساله

در این سن، ما به دنبال بازی‌های فیزیکی برای بازی هستیم، برخلاف فعالیت‌های ساختارمندتر برای مجموعه‌های کوچک‌تر و ورزش مستقیم و ایده‌های ورزشی برای بچه‌های بزرگتر. انجام این فعالیت را سرگرم کننده و آسان کنید، حتی لازم نیست از آنها بخواهید که آن را بازی کنند. اینها فعالیت های بدنی برای کودکان 5 تا 8 ساله است، اما ممکن است والدین نیز آنها را دوست داشته باشند.

1. SIMON می گوید

من از انجام این بازی با معلمان حتی در کلاس پنجم بسیار لذت بردم! اما این بار، شما رهبر هستید و می توانید بچه ها را به جنون بکشید. ابتدا فردی را به عنوان “سایمون” انتخاب کنید. سایمون یا دستوری را با “Simon Says” شروع می کند یا نه. برای ماندن در بازی، بچه ها فقط باید از دستوراتی پیروی کنند که با «Simon Says» شروع می شود.

2. شکار لاشخور

شکار لاشخور همه چیز در مورد یافتن اقلام از یک لیست در اتاق ها یا مناطق خاصی از فضای باز است. بچه ها دوست دارند هر موردی را که در لیست پیدا یا جمع آوری شده است بررسی کنند. اگر اخیراً این کار را انجام نداده اید، پس فقط زندگی نمی کنید!

3. سیب زمینی داغ

این فعالیت بدنی خندان می شود! به سادگی یک توپ نرم (نه یک توپ سافت بال!) یا یک جوراب پیچ خورده بگیرید و به سمت کودک بیندازید. به آنها بگویید هر چه سریعتر آن را برای شخص دیگری بیندازند. همه این را تکرار می کنند. این بازی کی تموم میشه؟ چه کسی می داند؟ فقط از شر آن خلاص شوید!

4. از رهبر پیروی کنید

هیچ ترفند واقعی در اینجا وجود ندارد – فقط دنبال جایی بروید که رهبر می رود! زیر یک میز؟ بالای کنده درخت؟ به استخر بچه؟ اوه نه !!!

تغییرات – این فعالیت بدنی می تواند به راحتی با سایمون سیس همراه شود، و به جای اینکه بچه ها فقط دنبال کنند، باید دقیقا همان کاری را انجام دهند که رهبر انجام می دهد. جک های جامپینگ، رقصیدن، ایستادن روی سر، هر چیزی!

5. اردک، اردک، غاز (یا اردک، اردک، اردک خاکستری برای مینه‌سوتان‌های آمریکا!)

این فعالیت کلاسیک به حداقل 6 کودک برای بازی نیاز دارد. کسی را انتخاب کنید که غاز (یا اردک خاکستری) باشد. بقیه بچه ها دایره ای می نشینند. سپس غاز دور دایره راه می رود، روی سر هر بچه می زند و می گوید «اردک». در نهایت، غاز خواهد گفت “غاز!” در عوض هنگام ضربه زدن به سر شخصی. پس از آن بچه برچسب گذاری شده باید غاز را در اطراف دایره تعقیب کند و قبل از اینکه آنها جای خالی را بگیرند، به او برسد. اگر این کار را نکنند، بچه‌ای که برچسب‌گذاری شده، غاز جدید می‌شود. این ممکن است در میان بازی‌های فیزیکی مورد علاقه معلمان مهدکودک باشد، اما حتی بزرگسالان نیز می‌توانند از بازی اردک، اردک، غاز لذت ببرند.

6. سر

بسیاری از بچه‌ها ممکن است نتوانند به تنهایی روی سرشان بایستند، بنابراین دست کمک بگیرید!

7. کورس موانع سرپوشیده

کورس های مانع بازی های فیزیکی عالی برای کودکان می سازد. از بچگی عاشقشون بودم با استفاده از برخی از این ایده ها به هر ترتیبی یک دوره بسازید:

زیر میزها خزیدن

همانطور که در بازی شماره 2 توضیح داده شده است از یک پرتو تعادل استفاده کنید.

از عثمانی ها بالا برو

بچه‌ها باید بپرند/سالموردی/خزیدن/خرچنگ از مانعی به مانع دیگر بروند.

بالش ها یا کوسن های کاناپه را زمین بگذارید و بچه ها باید از یکی به دیگری بپرند. از طرف دیگر، بچه ها ممکن است نیاز داشته باشند از روی بالش ها یا کوسن ها بپرند!

تمرینات مختلفی مانند 20 جک جامپینگ را انجام دهید.

یکی از موارد مورد علاقه شخصی من – خزیدن در تونلی از پتو یا ملحفه (آنها را روی صندلی، کاناپه و غیره آویزان کنید)

3 گلوله برفی جورابی را از بازی شماره 22 در سبدهای لباسشویی بیندازید. شما همچنین می توانید حیوانات عروسکی را پرتاب کنید.

تغییرات – آن را به یک مسابقه تبدیل کنید و برای آنها وقت بگذارید تا ببینند چه کسی سریعتر می تواند کل دوره را طی کند.

چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کورس‌های موانع سرپوشیده خریداری کنید، اما من این یکی از WhatsUpMom را دوست داشتم که از وسایل اطراف خانه استفاده می‌کند.

8. کورس موانع در فضای باز

نسخه فضای باز مسیر مانع! در اینجا چند ایده برای دوره شما وجود دارد که باید آنها را به هر ترتیبی ترتیب دهید:

یک نردبان دراز بکشید و از بچه ها بخواهید از هر پله عبور کنند.

فقط به پریدن/سرو سواری/خزیدن/خرچنگ راه رفتن از یک منطقه به منطقه دیگر اجازه دهید.

یک تکه چوب را به عنوان پرتو تعادل قرار دهید.

تمرینات مختلفی مانند 20 حرکت دراز و نشست یا هل را انجام دهید.

به هر کودک ۲ برگه روزنامه بدهید و اجازه دهید هر قدم فقط روی یک تکه روزنامه برداشته شود. این امر مستلزم آن است که کودک به عقب برود و برگه روزنامه مرحله قبل را بگیرد – مشکل است!

یک اسلالوم ایجاد کنید – بچه ها باید بین موانع زیگ زاگ بدوند.

از روی اجسام مختلف پرش کنید.

پرتاب توپ برای کوبیدن اشیاء.

برای ضربه زدن به اهداف از پرش های آب استفاده کنید.

بچه ها را وادار کنید تا یک فنجان آب پر کنند، تا ظرف دیگری فاصله بگیرید، آب را در ظرف بریزید و این کار را تکرار کنید تا ظرف تا ارتفاع مشخصی پر شود.

9. نژاد حیوانات

بعضی از مسابقه‌ها، بچه‌ها باید مثل قورباغه بپرند. یا مثل سگ چهار دست و پا بدوید. یا شاید مثل مارمولک روی زمین بخزید! با لباس ها آن را سرگرم کننده تر کنید! کدام حیوان سریعتر است؟

10. صندلی های موزیکال

کفش های رقص خود را بپوشید! این بازی با حداقل 4 کودک یا بیشتر در حال بازی و 1 نفر دیگر برای متوقف کردن موسیقی بهترین است.

تغییرات – اگر صندلی کافی ندارید، می توانید تکه های کاغذ ساختمانی رنگی را که روی زمین چسبانده شده اند جایگزین کنید. هنگامی که موسیقی متوقف می شود، کودکی که هر دو پا را روی آن می گذارد، ابتدا ادعا می کند که این نقطه است.

11. برچسب

این یک استندبای قدیمی در میان بازی های فعالیت بدنی است. همه ما آن را بازی کرده ایم همه ما آن را دوست داریم. حالا با آن بچه ها وارد بازی شوید!

تغییرات – برچسب لیزری، تگ دارت، تگ توپ یا برچسب پنهان و جستجو. هنگامی که توسط شخصی که آن را پیدا کرد، فرار کنید! یا شما IT خواهید بود!

12. طناب پرش

اگر طناب پرش ندارید، نگران نباشید. شما می توانید خود را از کیسه های پلاستیکی بسازید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا