سرگرمی

کارهای هیجان انگیز بعد از اتمام لیگ فوتبال

با پایان رسمی فصل فوتبال در یکشنبه، 13 فوریه، هواداران در همه جا به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن هستند چه کارهای فوتبالی و چه کارهای غیر فوتبالی  با این همه وقت اضافی که دارند. خوشبختانه برای شما، کارهای زیادی برای انجام دادن در این زمان از سال وجود دارد!

کارهای هیجان انگیز بدون فوتبال

زمانی که شما طرفدار بازی فوتبال باشید، قلب و روحتان را در تیمی که به آن علاقه مند هستید قرار میدهید. شما زمان های زیادی را به دنبال خبرهای مربوط به بازی فوتبال ، تماشا مسابقه های آینده و همچنین تشویق تیم مورد علاقه خود هستید. این زمان و انرژی زیادی که در حال حاضر برای این کار اختصاص میدهید را میتوانید برای کارهای دیگری صرف کنید.

در حالی که این فرصت عالی برای شروع یک سرگرمی جدید است، لازم نیست خود را به طور کامل از فوتبال جدا کنید. کارهای فوتبالی زیادی برای انجام دادن در فصل خارج از فصل وجود دارد و زمانی که آن را با سرگرمی‌های جدید ترکیب می‌کنید، زمان می‌گذرد. قبل از اینکه بدانی، فوتبال باز خواهد گشت.

با شروع فصل جدید در 8 سپتامبر 2022، ما تقریباً شش ماه و نیم فرصت داریم تا تیم ها دوباره به میدان بروند. حتی فصل فوتبال دانشگاهی تا اواخر آگوست شروع نمی‌شود، اما ما در این مدت به برخی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، خواهیم پرداخت!

1. یک تعطیلات بسیار مورد نیاز را انتخاب کنید

فصل فوتبال می تواند برای هواداران طاقت فرسا باشد، اما همه اینها را می توان با یک تعطیلات کوتاه (یا طولانی) به مکان مورد علاقه تان برگردانید. چه به تنهایی یا با گروهی از افراد این کار را انجام دهید، چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد و اشتباه می کنید که به خودتان فرصتی برای تجربه هر چه بیشتر ندهید. بنابراین، آن سفر را رزرو کنید و خودتان را درمان کنید ،شما سزاوار آن هستید!

2. از یک بار ورزشی دیدن کنید و تیم مورد علاقه خود را تکرار کنید

اگر از اینکه فصل فوتبال به پایان رسیده کمی ناراحت هستید، به بار ورزشی محلی خود بروید و با برخی دیگر از طرفدارانی که همین احساس را دارند، معاشرت کنید. همچنین ممکن است با چند طرفدار جدید ملاقات کنید تا فصل بعد با آنها همنشینی کنید، که همیشه چیز خوبی است. در پایان یک روز طولانی، لباس تیم مورد علاقه خود را بپوشید و با افراد جدیدی در بار ورزشی آشنا شوید!

3. بازی Madden یا هر بازی ویدیویی دیگری را انجام دهید

مدن همیشه راهی عالی برای جلب رضایت آن آبی های فوتبال در طول فصل است. نه تنها گرافیک نسبتاً واقع گرایانه است، بلکه گیم پلی بازی امروز کاملاً واقع گرایانه شده است و تجربه فوتبال منحصر به فردی را به طرفداران می دهد. شما می توانید یک بازیکن بسازید و یک حرفه فوق ستاره بسازید یا مالک تیم مورد علاقه خود شوید و تیم را از بالا مدیریت کنید این به شما بستگی دارد!

4. اگر ناامید هستید، کتاب بخوانید

خوب، این ممکن است جذاب ترین گزینه نباشد، اما برای ذهن و روح خوب است. خواندن یک کتاب برای تقویت دایره لغات شما عالی است، این یک راه عالی برای گذراندن زمان است، و یک راه عالی برای یادگیری چیز جدیدی یا گم کردن خود در یک داستان عالی است. می‌توانید کتابی را بخوانید که مربوط به فوتبال است یا می‌توانید برای مدتی از فضای ورزشی دور شوید.

5. بسکتبال کالج را تماشا کنید

فصل بسکتبال کالج به خوبی در جریان است و همه چیز مانند سال گذشته شدید است. برخی از بهترین تیم‌ها برای تماشا در حال حاضر عبارتند از: گونزاگا، آبرن، آریزونا، کنتاکی، پردو، بیلور، دوک، پراویدنس، کانزاس و ویلانووا  که همگی حداقل 20 برد در این فصل دارند. البته تماشای موری استیت با 15 برد متوالی لذت بخش بوده است.

6. شروع به آماده سازی براکت جنون مارس خود کنید

مارس جنون در همین گوشه و کنارها قرار دارد و به این معنی است که قبل از اینکه بدانید مسابقه های قهرمانی ملی در اینجا برگزار خواهد شد این در حالی است که تماشای باز یبهترین تیم ها میتواند سرگرم کننده باشد ولی باید با بقیه تیم های ضعیف تر هم آشنا شد. اگر به دنبال این هستید که امسال موفقیت بیشتری را با براکت خود تجربه کنید، پس باید زمان زیادی را صرف تحقیق کنید.

7. آماده شدن برای پیش نویس NFL را شروع کنید

وقتی یک فصل فوتبال تمام می شود، فصل دیگر شروع می شود. و یکی از بزرگترین چیزهایی که در حال حاضر در ذهن اکثر فرنچایزها وجود دارد، پیش نویس NFL است. اینجا جایی است که تیم های پایدار ساخته می شوند و تیم ها می توانند برخی از اشتباهات خود را یک سال قبل اصلاح کنند. کمی وقت بگذارید تا کلاس ورودی را بشناسید و سعی کنید پیش‌بینی کنید که تیم مورد علاقه‌تان چه بازیکنانی را پیش‌بینی می‌کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا