متفرقه

معرفی اپلیکیشن های پیام رسان

در این آموزش برخی از اپلیکیشن ‌های خوب برای پیام ‌رسانی را که هم در اندروید و هم در iOS ساپورت می شوند، معرفی می کنیم. بهترین بازیهای گروهی اندروید را از دست ندهید.

ویکر من

Wickr Me یک برنامه پیام‌رسانی امن است که به شما امکان می‌دهد متن، عکس، پیام‌های صوتی و ویدیویی خصوصی را با رمزگذاری سرتاسر ارسال کنید. پیام‌ها با تایمر قابل تنظیم و ویژگی خردکن که فایل‌ها، عکس‌ها و سایر داده‌های پیوست شده را به‌طور ایمن پاک می‌کند، خود تخریب می‌شوند. می‌توانید مکالمات فردی را شروع کنید یا به چت‌های گروهی حداکثر 10 شرکت‌کننده بپیوندید، و برای ثبت‌نام در برنامه به آدرس ایمیل یا شماره تلفن نیاز ندارید. Wickr Me امنیت را جدی می گیرد، با رمزگذاری دستگاه به دستگاه که شکستن آن تقریبا غیرممکن است. جدیدترین ویژگی‌ها شامل امکان پین کردن چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه‌تان در بالای لیست مکالمات شما برای دسترسی آسان است.

KakaoTalk

محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسانی که در کره جنوبی استفاده می‌شود در ایالات متحده نیز موجود است که به دلیل پیام‌رسانی سریع و قابل اعتمادش مهم نیست که به چه شبکه‌ای متصل هستید، شناخته شده است، KakaoTalk برای بسیاری تبدیل به ابزاری شده است. یکی از ویژگی های برجسته، ادغام تجارت الکترونیک در برنامه است. KakaoTalk به کاربران کوپن‌ها و معاملات انحصاری از برندهای محبوب می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. این برنامه به قدری برای تراکنش ها محبوب شده است که اکنون کارت های اعتباری مارک دار را ارائه می دهد که کاربران می توانند با ارز مجازی خود از آنها استفاده کنند. ویژگی‌های پاداش شامل ایجاد تقویم و برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌ها و یادآوری‌ها برای ناهار، جلسات کاری یا گردهمایی‌ها است. این برنامه اخیراً چت ویدیویی گروهی را به ویژگی های خود اضافه کرده است تا بتوانید با دوستان خود دور هم جمع شوید. بهترین برنامه گوشی آموزش بدنسازی را دانلود نمایید.

لاین

لاین یک اپلیکیشن بسیار محبوب به خصوص در آسیاست و بیش از 600 میلیون کاربر دارد. علاوه بر تمام ویژگی‌های استاندارد یک برنامه پیام‌رسان، جدول زمانی مشابه فیس‌بوک وجود دارد که می‌توانید در آن پست بگذارید و دوستانتان می‌توانند روی پست‌های شما نظر بدهند. تماس با خطوط ثابت و تماس های ویدیویی یا صوتی از طریق خط به خط رایگان در دسترس است. همچنین یک فروشگاه بسیار سالم از استیکرهای بسته بندی شده با شخصیت های Line وجود دارد که در آسیا معروف هستند. چت گروهی امکان چت حداکثر 500 شرکت کننده را فراهم می کند و از چت های رمزگذاری شده پشتیبانی می شود. همچنین می توانید هنرمندان و برندها را در لاین دنبال کنید.

کیک

Kik برنامه پیام رسانی جوانان است. برخلاف بسیاری از برنامه‌هایی که از شما می‌خواهند به یک شماره تلفن پیوند دهید، Kik برای شروع پیامک فقط به یک نام کاربری نیاز دارد. افزودن دوستان و عزیزانتان به آسانی اسکن کد کیک کیو آر منحصر به فرد آنها با دوربین گوشیتان است. رابط کاربری سرگرم کننده و کاربرپسند است – حتی می توانید در اتاق های چت خود بازی کنید! با تقریبا 70 درصد از جمعیت کاربران بین 13 تا 24 سال، Kik یک راه عالی برای نوجوانان و بزرگسالان جوان برای تعامل و پیدا کردن دوستان جدید است.

وایبر

با بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان، این برنامه محبوب به طور خودکار مخاطبین شما را اضافه می کند. به شما امکان میدهد پیام های متنی، استیکرها و شکلک ها ارسال کنید، تماس های ویدیویی و صوتی برقرار کنید و عکس های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. پیام‌های رمزگذاری‌شده رنگی نیز همراه با چت‌های گروهی و چت‌های خود تخریب‌شونده در دسترس هستند. Viber Out قابلیتی است که به شما امکان می دهد با نرخ های پایین تماس های بین المللی و داخلی برقرار کنید. تماس وایبر به وایبر همیشه رایگان است. جدیدترین موارد اضافه شده عبارتند از یک حالت تاریک، یک ویژگی داستان کوتاه به نام Shorts، و یک ویژگی گیف خود را بسازید، که به شما امکان می دهد یک ویدیو از هر چت را به یک GIF تبدیل کنید.

وی چت

وی چت با بیش از 1میلیارد کاربر محبوب ترین برنامه در چین است. این برنامه ویژگی‌های معمولی برنامه پیام‌رسانی مانند اشتراک‌گذاری عکس، یا تماس‌های ویدیویی و صوتی را ارائه می‌دهد. اما با WeChat، ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را نیز دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کند دوستانی را که در این نزدیکی هستند پیدا کنید، و می‌توانید لحظات یا عکس‌های لحظه‌ای از روز خود را به اشتراک بگذارید. اکنون می توانید با حداکثر 500 نفر چت گروهی داشته باشید و از تماس های ویدیویی گروهی با حداکثر نه شرکت کننده لذت ببرید. این برنامه از پرداخت ها، بازی ها و موارد دیگر نیز پشتیبانی می کند. برای Wear OS و Apple Watch نیز در دسترس است. آخرین موارد اضافه شده شامل حالت تاریک و گزینه نقل قول پیام قبلی هنگام پاسخ دادن یا ارسال پیام جدید است.

Dust

Dust خود را “ایمن ترین پیام رسان جهان” می داند، بنابراین اگر حفظ حریم خصوصی یک نگرانی است، ممکن است ارزش دانلود را داشته باشد. این برنامه رایگان است و همه پیام ها پس از 24 ساعت پاک می شوند. می‌توانید در هر زمان پیامی را لغو ارسال کنید، و آن را در زمان واقعی از تلفن گیرنده حذف کنید – برای آن لحظات “اوه” عالی است – و اگر کسی از پیام‌های شما اسکرین شات بگیرد، برنامه به شما اطلاع می‌دهد. هنگامی که پیام‌ها از Dust حذف می‌شوند، هرگز نمی‌توان آن‌ها را بازیابی کرد و به شما امکان کنترل کامل بر حریم خصوصی خود را می‌دهد. این یکی از امن ترین برنامه های پیام رسانی در سراسر جهان است. جدیدترین ویژگی‌ها عبارتند از Blasts، که در آن می‌توانید تصاویر و افکار خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید – مانند پیام‌ها پس از ۲۴ ساعت منقضی می‌شوند.

اسنپ ​​چت

اسنپ‌چت از اولین راه‌اندازی آن برای نسل‌های جوان ضروری بود، علی‌رغم اینکه بعداً توسط افراد مشهور محبوب شد و مورد استفاده قرار گرفت. در حالی که رتبه بندی این برنامه به اندازه فیس بوک یا اینستاگرام نمی رسد، اما همچنان کار مورد نظر خود را عالی انجام می دهد. کاربران می توانند از طریق ویدیوهای کوتاه، عکس های کوتاه یا پیام های متنی که در نهایت ناپدید می شوند، با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنند. این پیام های رسانه ای زودگذر هستند. آنها معمولاً برای چند ثانیه قبل از اینکه به طور خودکار حذف شوند، روی صفحه هستند. شما و دوستتان می توانید به ارسال “snaps” به جلو و عقب ادامه دهید و پیام ها معمولاً هر بار ناپدید می شوند. این برنامه دارای چندین فیلتر سرگرم کننده و نرم افزار ویرایش عکس است و با Bitmoji سازگار است. اسنپ ​​چت از چت های گروهی در مقیاس بزرگتر با همه دوستان شما پشتیبانی می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا