آموزشی

در اولین ویزیت توسط پزشک چه انتظاری باید داشته باشید؟

مراجعه به هر پزشک می تواند یک تجربه ترسناک و ناراحت کننده باشد. اجازه دهید با به اشتراک گذاشتن نکاتی عالی برای کمک به شما به کاهش استرستان کمک کنیم. درمان چربی خون در طب سنتی

هنگام گرفتن قرار ملاقات، فهرستی از چیزهایی که باید به ارائه دهنده خدمات بگویید و همچنین نام و دوز داروهایی که ممکن است شما یا اعضای خانواده تان مصرف می کنید، از جمله داروهای بدون نسخه بنویسید. بسیار مهم است که همه داروهایی را که مصرف می‌کنید بدانیم – روی به خاطر سپردن همه چیز حساب نکنید. بهترین پزشک زیبایی سینه تهران

اگر ارائه‌دهنده سؤالاتی می‌پرسد که ممکن است برای شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان شرم‌آور یا بیش از حد شخصی به نظر برسد، به یاد داشته باشید که اطلاعاتی که ارائه می‌دهید به پزشک شما اجازه می‌دهد تا تشخیص را بهتر انجام دهد یا تشخیص دهد که چه درمانی مناسب‌تر است. صادق باشید و اطلاعات را دریغ نکنید. هرگز از درخواست توضیح در مورد چیزی که ارائه دهنده می گوید خجالت نکشید و خجالت نکشید.

از پرسنل مطب و دستیاران پزشکی استفاده کنید زیرا می توانند منابع اضافی برای اطلاعات باشند. از پرسیدن سوال یا ابراز نگرانی از آنها دریغ نکنید. آماده‌سازی پیشرفته برای ویزیت دکتر فرزندتان گامی حیاتی در جهت شریک شدن در مراقبت‌های بهداشتی فرزندتان است. پزشکان ما از مشارکت فعال شما در مراقبت از خود استقبال می کنند.

نکات ساده زیر به شما کمک می کند تا از ویزیت فرزندتان به پزشک حداکثر استفاده را ببرید:

نکات تنظیم قرار ملاقات

پس از تکمیل ثبت نام بیمار جدید، طی 1 تا 2 روز کاری از هماهنگ کننده بیمار جدید تماس تلفنی برای تعیین اولین قرار ملاقات دریافت خواهید کرد.

هماهنگ کننده بیمار جدید سوالاتی را در رابطه با اولین قرار ملاقات شما از علائمی که تجربه می کنید تا داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید می پرسد. همه اینها برای این است که درک روشنی از آنچه می خواهید در اولین قرار ملاقات داشته باشید، داشته باشید.

مطمئن شوید که روز و زمانی را انتخاب کنید که بتوانید آن را بسازید. همیشه ایده خوبی است که حداقل 20 دقیقه زودتر از اولین قرار خود حاضر شوید، بنابراین بتوانید هر فرم اضافی را تکمیل کنید.

قبل از اولین قرار ملاقات

تمام سوابق پزشکی پزشکان قبلی را به مطب ما ارسال کنید. ما یک فرم درخواست پزشکی داریم که شما آن را پر می کنید که به این فرآیند کمک می کند. برای بیماران اطفال، به سابقه واکسیناسیون آنها نیاز داریم.

لیستی از سوالات را برای ارائه دهنده خود تهیه کنید.

فهرستی از تمام داروها و دوزها از جمله بدون نسخه و همچنین هرگونه حساسیت دارویی تهیه کنید

روز قرار ملاقات شما

شناسنامه و کارت بیمه خود را همراه داشته باشید مگر اینکه خودتان پرداخت کنید.

حداقل 20 دقیقه زودتر وارد شوید تا تکمیل فرم های اضافی را تکمیل کنید.

اگر دیر کردید زودتر تماس بگیرید. ما 15 دقیقه مهلت می‌دهیم، اما لطفاً توجه داشته باشید که اگر دیر برسید، ممکن است انتظارتان طولانی‌تر شود. ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا قرار ملاقات فرزند شما را برآورده کنیم و نیاز به زمان بندی مجدد را به حداقل برسانیم.

اگر نیاز به لغو یا برنامه ریزی مجدد دارید، ما از شما می خواهیم که یک اخطار 24 ساعته بدهید، بنابراین ما می توانیم زمان ملاقات را به بیمار دیگر ارائه دهیم.

در طول قرار ملاقات

  • به سوالات ارائه دهنده تا حد امکان دقیق و صادقانه پاسخ دهید.
  • لیست سوالات خود را با ارائه دهنده مرور کنید.
  • هر سوالی که ممکن است در طول بازدیدتان پیش بیاید بپرسید.
  • برای کمک به درک دستورالعمل های مراقبت از ارائه دهنده، حتماً یادداشت کنید یا دستورالعمل های کتبی بخواهید.

بعد از قرار ملاقات شما

  • مطمئن شوید که نسخه را دریافت و دستورالعمل های دارو را درک کرده اید.
  • در میز پذیرش هزینه را پرداخت و در صورت نیاز قرار ملاقات بعدی را تعیین کنید.

امیدواریم این چند نکته به شما کمک کند از اولین و تمام قرارهای ملاقات آینده خود بیشترین استفاده را ببرید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا